Uitzicht op de daken van parijs met de eiffeltoren en de franse vlag.

BetConstruct en Gaming1 werken samen op Franse markt!

BetConstruct en Gaming1 slaan de handen ineen voor de lancering van een nieuwe sportwedkantoor in Frankrijk met Circusbet.fr.

Gaming1 is geen onbekende naam in de Europese gokwereld. Het bedrijf bezit al merken in verschillende landen, waaronder Spanje, België, Nederland, Portugal en Zwitserland. Hun bekendste merk is wellicht Circus, actief in de Belgische gokmarkt.

BetConstruct levert sportplatform

Voor Circusbet.fr zal BetConstruct hun geavanceerde sportweddenschapstechnologie gebruiken. Dit moet zorgen voor een “robuuste en betrouwbare gokervaring” voor de Franse spelers.

Veiligheid en ethiek voorop

Emmanuel Mewissen, CEO van Gaming1, benadrukt de focus op veiligheid en ethiek: “Onze samenwerking met BetConstruct voor Circusbet.fr streeft naar een gebruiksvriendelijke online gokervaring, maar bovenal naar een veilige en ethische omgeving. Samen willen we deze ervaring verbeteren door de waarden van sport, zoals teamwork, prestatie en uitdaging, centraal te stellen bij elke interactie.”

Samenwerking met gedeelde waarden

Ook David Ozararat, President van BetConstruct Frankrijk, is enthousiast: “We zijn erg blij om samen te werken met Gaming1, een groep met wie we een familiaire en ondernemende spirit delen. Deze nieuwe samenwerking op het gebied van sportweddenschappen in Frankrijk zal in het teken staan van uitstekende waarden, zowel wat betreft de werking als de naleving van de strenge verwachtingen van de toezichthouder.”

BetConstruct focust op spelersbetrokkenheid

Naast deze samenwerking met Gaming1, sloot BetConstruct onlangs een partnerschap met Fast Track. Hierdoor zal hun door AI ondersteunde CRM-platform worden geïntegreerd, met als doel de spelersbetrokkenheid in de online gokindustrie te vergroten.

 | 

Aanbevolen

Hoe verhoudt de iGaming-industrie in Frankrijk zich tot andere landen?

In Frankrijk groeit het aantal spelers die deelnemen aan online casinospellen en sportweddenschappen naast het meedoen aan loterijen.

Vooroordelen over online gokken ontmaskerd: De feiten achter de cijfers!

Nu Euro 2024 en de Olympische Spelen dichterbij komen, corrigeert AFJEL een aantal hardnekkige misvattingen over de sector van online sportweddenschappen.

Sportweddenschappen en verslavingsgevaar: ANJ lanceert campagne voor EK voetbal

Met het EK Voetbal om de hoek lanceert de Autorité Nationale des Jeux (ANJ) een belangrijke campagne om gokkers bewust te maken van de risico’s van verslaving aan sportweddenschappen.